مجموعه زی تو شما را به خرید بهترین انواع زیتون و فرآوره های آن،سیرترشی، رب انار و رب آلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت زیتون فله + راهنمای خرید ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خواص کلی زیتونزیتون شور فلهقیمت زیتون فلهلیست قیمت زیتون خام ۱۴۰۲خرید زیتون فله با قیمت مناسب از زیتو مارکت
قیمت زیتون فله

زیتون فله از جمله زیتون های پرطرفدار در صنعت غذا و در بین عموم مردم است. قیمت زیتون فله نیز با توجه به برخی از پارامتر ها متغیر خواهد بود. زیتون، میوه ای تلخ مزه اما پر از خواص خوب برای حفظ سلامت بدن است. به همین جهت، یکی از پر مصرف ترین میوه ها در بین خانواده های ایرانی می باشد. البته اینکه زیتون فله را با کیفیت اورجینالی خریداری کنید، از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که نوع تقلبی آن افزایش یافته و فاقد کیفیت های لازم هستند. به همین منظور، زیتو مارکت تصمیم گرفته تا شما را در مورد قیمت و نحوه خرید زیتون فله راهنمایی کند. با ما همراه باشید.

آشنایی با خواص کلی زیتون

زیتون در دو نوع سیاه و سبز موجود است. البته زیتون سبز محبوبیت بیشتری داشته و از خواص بیشتری هم در مقایسه با زیتون سیاه برخوردار است. به طور کلی، زیتون سر شار از ویتامین های A ,E، مقدار زیادی آهن، پتاسیم، آنتی اکسیدان، اولئوکانتال، فیبر و بسیاری از ترکیبات مفید دیگر بوده و نقش موثری در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف دارد. استفاده روزانه یا هفتگی از این میوه، می تواند سبک زندگی سالمی را به ما هدیه دهد.

زیتون شور فله

زیتون شور فله

زیتون فله در نوع اصلی خود، طعم گسی دارد و ممکن است تمامی افراد نتوانند تلخی آن را تحمل کنند. اما از راهکار های بسیاری همچون شوری یا ترشی برای از بین بردن تلخی این میوه استفاده می شود تا علاوه بر بهره مندی از خواص آن، از طعم این میوه بی نظیر نیز لذت ببرید. در واقع زیتون شور فله، همان زیتون فله ای است که با قرار گیری در حجم زیادی از آب نمک یا سرکه، فرایند شوری را طی کرده و به زیتون شور فله تبدیل می شود. اگر نگران شور بودن این محصول و خطرات احتمالی آن برای افزایش فشار خون هستید، باید بگوییم که خیالتان از این بابت راحت باشد، چرا که مقدار نمکی که برای زیتون شور فله استفاده می شود، آنقدری نیست که به سلامت بدن آسیبی برساند. قیمت زیتون شور فله با توجه به کیفیت زیتون، شرایط نگهداری، نحوه برداشت و برخی دلایل دیگر، متغیر خواهد بود.

قیمت زیتون فله

عوامل بسیاری در رنج قیمت زیتون فله تاثیر گذار خواهند بود. به همین جهت، برای اینکه زیتون فله را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید، باید یک سری نکات را رعایت کرده تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.
زیتون فله باید در شرایط استاندارد و پاکیزه ای نگهداری شود تا دچار کپک زدگی، تغییر رنگ و کیفیت نشود. پس حتما این میوه را از لحاظ سالم بودن بررسی کنید.
به طور کلی، زیتون فله دارای رنگی سبز و ظاهری سیقلی است که هیچ گونه لک یا زدگی روی آن وجود ندارد. یکی از راه هایی که به شما کمک می کند تا متوجه کیفیت خوب این میوه شوید، بررسی شکل ظاهری آن است. اگر سطح این زیتون دارای لک های تیره یا زدگی باشد، چندان برای خرید مناسب نخواهد بود.
اگر می خواهید زیتون شور فله را خریداری کنید، به این نکته دقت کنید که این میوه باید تنها در آب نمک یا سرکه، فرایند شوری خود را طی کند و نباید مواد افزودنی شیمیایی در آن به کار گرفته شود. برخی از تولید کنندگان برای افزایش ماندگاری زیتون فله، از مواد افزودنی در تهییه آن استفاده می کنند. این مورد موجب کاهش کیفیت غذایی و خواص آن خواهد شد.
همانطور که می دانید، قیمت خرید زیتون از باغدار در مقایسه با دیگر روش های خرید، به صرفه تر خواهد بود. چرا که واسطه ای میان خریدار و فروشنده نخواهد بود و شما می توانید به طور مستقیم، خرید خود را با صرف هزینه کمتری انجام دهید. پس اگر می خواهید زیتون فله را با کیفیت بالا و قیمتی پایین انجام دهید، این نکته را در نظر داشته باشید.

لیست قیمت زیتون خام ۱۴۰۲

لیست قیمت زیتون خام ۱۴۰۲

با توجه به تورم و افزایش روز افزون قیمت ها، قیمت زیتون فله نیز دستخوش این تغییرات قرار گرفته است. البته قیمت زیتون خام ۱۴۰۲ در مقایسه با سال گذشته، چندان تفاوت خاصی ندارد و شما می توانید این محصول را با قیمتی اقتصادی خریداری کنید. برای مثال؛ قیمت زیتون فله رودبار از ۲۰۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان متغییر بوده و این رنج قیمت تحت تاثیر عوامل خاصی می تواند افزایش یا کاهش خواهد یابد.

خرید زیتون فله با قیمت مناسب از زیتو مارکت

اکنون که در مورد قیمت زیتون فله اطلاعاتی را کسب کرده اید، بهتر است در مورد نحوه خرید این میوه پر خاصیت نیز، بیشتر بدانید. هر محصول پر طرفدار و پر فروشی، دارای نمونه های بی کیفت و تقلبی خواهد بود. بنابراین، خریدار باید حواس خود را جمع کرده و تمامی جوانب احتیاط را سنجیده و با آگاهی کامل برای خرید محصول مورد نیاز خود اقدام کند. زیتون فله با توجه به نوع کشت، نوع آب و هوای منطقه، نحوه برداشت محصول و شرایط نگهداری، دارای کیفیت های متنوعی بوده و نمی توان ادعا کرد که تمامی زیتون های موجود در بازار از نوع با کیفیت و مرغوبی هستند. همچنین، هر نوع زیتونی دارای خاصیت های گفته شده نخواهد بود. به همین منظور، شما باید از مراکزی معتبر خرید خود را انجام دهید.
زیتو مارکت، دارای نمایندگی فروش انواع زیتون و فرآورده های آن، با بهترین کیفیت است. این مرکز، تمامی محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رساند. اینکه شما دائما به دنبال فروشگاهی حضوری و مطمئن برای خرید زیتون فله باشید، کمی خسته کننده به نظر می رسد. پس وجود سایتی معتبر که این چنین خدمات را به شما ارائه دهد، می توانند بسیار کمک کننده و خوشحال کننده باشد. خرید زیتون فله از زیتو مارکت، برای افرادی که امکان خرید حضوری را ندارند، کاملا مناسب می باشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره های لازم و ثبت سفارش، با شماره های درج شده در سایت تماس حاص نمایید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زی تو شما را به خرید بهترین انواع زیتون و فرآوره های آن،سیرترشی، رب انار و رب آلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.