مجموعه زی تو شما را به خرید بهترین انواع زیتون و فرآوره های آن،سیرترشی، رب انار و رب آلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

زیتون درشت بدون هسته | قیمت عمده | فروش استثنایی تولیدکننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تشخیص زیتون درشت بدون هسته اصل و با کیفیتراهنمای خرید اینترنتی زیتون بدون هسته اصلبررسی عوامل موثر بر قیمت زیتون بدون هسته عمدهخرید زیتون درشت بدون هسته با کیفیت و ارزان از زیتو مارکت
زیتون درشت بدون هسته

اکثر افراد هنگام خرید زیتون، به دنبال زیتون درشت بدون هسته هستند. چرا که این نوع زیتون، آبدار بوده و از طعم بسیار خوبی هم برخوردار می باشد. این نوع زیتون، بافتی ترد دارد و می تواند به عنوان بهترین و مقوی ترین چاشنی، در کنار غذا مصرف شود. به دلیل تقاضا و فروش بالای این زیتون، فروشندگان، رستوران داران، هتل ها و غیره، به دنبال خرید زیتون بدون هسته عمده ارزان از بهترین مرکز توزیع زیتون هستند. اگر شما هم در زمینه تجارت زیتون فعالیت می کنید و می خواهید که از برترین نمایندگی، خرید خود را انجام دهید، حتما همراه باشید و این مقاله را تا انتها، مطالعه نمایید.

نحوه تشخیص زیتون درشت بدون هسته اصل و با کیفیت

نحوه تشخیص زیتون درشت بدون هسته اصل و با کیفیت

میوه زیتون از جمله میوه های پرطرفدار و محبوب در نزد ایرانیان بوده و مصارف متعددی در سبک زندگی و رژیم غذایی افراد دارد. این میوه در مناطق مختلفی همچون طارم زنجان و رودبار گیلان کشت می شود و انواع مختلفی دارد و در کیفیت های متنوعی یافت می شود. از این رو، شاید تشخیص زیتون درشت بدون هسته اصل و با کیفیت، کمی دشوار به نظر برسد. اما با راهنمایی هایی که در ادامه ارائه خواهیم داد، این کار نیز آسان خواهد شد و شما توانایی تشخیص اصالت این میوه را خواهید داشت.

  • درست است که طعم اصلی زیتون به تلخی و گس بودن نزدیک می باشد. اما این چنین نیست که هر چقدر میزان تلخی این میوه بیشتر باشد، کیفیت آن زیتون نیز بالاتر خواهد بود. اتفاقا تلخی بیش از حد زیتون، نشان دهنده کیفیت پایین و حتی فاسد شدن آن می باشد. پس این مورد را در نظر داشته باشید که این میوه باید تا حدی تلخ باشد که بتوان آنرا تحمل نمود.
  • بافت این زیتون باید گوشتی و آبدار باشد و زیر دندان، ترد بودن زیتون، حس شود.
  • یکی از مشخصات زیتون اصل درشت و بدون هسته، رنگ آن است. در واقع این زیتون به دلیل رسیدگی بالای خود از رنگ سبز تیره و یکدست، بدون هیچگونه خالی برخوردار است. پس اگر رنگ زیتون انتخابی شما، کم رنگ و یک دست بود و خالهای تیره ای را روی سطح زیتون مشاهده نمودید، از خرید آن پرهیز کنید.
  • بوی زیتون اصل، باید بوی طبیعی زیتون را داشته باشد. اگر هنگام خرید زیتون، حس کردید که بوی آن چندان خوشایند نیست و بوی ماندگی می دهد. به هیچ عنوان اقدام به خرید آن نکنید.

راهنمای خرید اینترنتی زیتون بدون هسته اصل

در گذشته، باید برای خرید محصولات مختلف همچون زیتون، به صورت حضوری اقدام کرده و به مراکز خرید بسیاری مراجعه می کردیم. اما امروزه با اینترنتی شدن بسیاری از کسب و کارها، مسئله خرید، راحت تر و سریعتر به انجام می رسد. اما با این حال، باید از سایتی معتبر و مطمئنی اقدام به خرید نمایید. اگر قصد خرید اینترنتی زیتون بدون هسته اصل را دارید، باید چندین نکته را رعایت کنید تا خریدی مطمئن و ارزانی را تجربه نمایید. این نکات عبارتند از:

  • حتما خرید خود را از سایت یا فروشگاه اینترنتی معتبر دارای نماد الکترونیک، انجام دهید. اگر سایتی دارای این نماد نباشد، یعنی فاقد اعتبار و جواز فعالیت بوده و شما نباید به هیچ عنوان از آن مرکز، خریدی انجام دهید.
  • مطمئن شوید که تمامی زیتون های موجود در آن فروشگاه، اصل، با کیفیت و تازه هستند.
  • فروشگاهی را انتخاب نمایید که امکان خرید بدون واسطه و مستقیم را برای شما فراهم سازد. چرا که در این شرایط، می توانید زیتون مورد نظر خود را با کمترین قیمت، تهیه نمایید.
  • مطمئن شوید که فروشگاه اینترنتی مد نظر شما، امکان فروش عمده انواع زیتون و فرآورده های آن را دارد.

بررسی عوامل موثر بر قیمت زیتون بدون هسته عمده

قیمت زیتون بدون هسته عمده

قیمت زیتون بدون هسته با توجه به برخی پارامترها، متغیر بوده و می تواند ارزانتر با گرانتر باشد. برخی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت زیتون بدون هسته عمده به شرح زیر است.

  • کیفیت زیتون

هر چقدر که کیفیت زیتون بهتر و مرغوب تر باشد، قیمت نهایی آن نیز بالاتر خواهد رفت.

  • انواع زیتون

زیتون از انواع مختلفی برخوردار بوده و در مناطق مختلفی کشت می شود. از این رو، هر کدام از آنها دارای خواص و مشخصات متفاوتی هستند و همین مورد، نقش موثری در متغیر بودن قیمت زیتون بدون هسته خواهد داشت.

  • سایز زیتون

همانطور که گفته شد، زیتون ها دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام از اندازه و سایز متنوعی هم برخوردار می باشند. با این حال، یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری زیتون بدون هسته، سایز زیتون است. هر چقدر که این میوه درشت و آبدار تر باشد، قیمت آن نیز گرانتر خواهد شد و زیتون های ریز نیز از قیمت ارزان تری برخوردار می باشند.

  • رنگ زیتون

رنگ زیتون اگر سبزتر و یک دست تر باشد، نشان از کیفیت بالای این میوه دارد و قیمت آن نیز گرانتر خواهد بود و بالعکس.

  • فصل برداشت زیتون

عمدتا زیتون ها در فصل پاییز برداشت می شوند و بهترین زمان برای خرید زیتون نیز در این فصل است. چرا که زیتون های برداشت شده در این فصل از قیمت مناسبتری در مقایسه با دیگر فصل ها، برخوردار خواهند بود.

خرید زیتون درشت بدون هسته با کیفیت و ارزان از زیتو مارکت

خرید زیتون درشت بدون هسته

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد، زیتون درشت بدون هسته به دلیل طعم عالی و بافت تردی که دارد، بسیار محبوب بوده و جایگاه ویژه ای در سفره ایرانیان دارد. به طور کلی، زیتون و فرآورده های آن، فروش بالایی داشته و مصارف گسترده ای دارند. از این رو، تجارت زیتون و فرآورده های آن همچون روغن زیتون، بسیار گسترده بوده و رو به افزایش نیز می باشد. اگر شما هم به دنبال خرید زیتون درشت بدون هسته با کیفیت و ارزان هستید، ما به شما توصیه می کنیم که خرید خود را از مرکز ما، زیتو مارکت، انجام دهید. زیتو مارکت، نمایندگی فروش عمده انواع زیتون و فرآورده های آن در بالاترین کیفیت بوده و امکان خرید مطمئن و ارزان را برای مشتریان به ارمغان می آورد. شما می توانید از هر منطقه از ایران که هستید، اقدام به ثبت سفارش زیتون در حجم و میزان دلخواه خود کنید و محصول خود را در اسرع وقت، درب منزل خود دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زی تو شما را به خرید بهترین انواع زیتون و فرآوره های آن،سیرترشی، رب انار و رب آلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.