مجموعه زی تو شما را به خرید بهترین انواع زیتون و فرآوره های آن،سیرترشی، رب انار و رب آلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده روغن زیتون | بهترین کیفیت + قیمت باغدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خواص روغن زیتونکاربرد روغن زیتون در صنایع مختلفنحوه تشخیص روغن زیتون اصلقیمت عمده روغن زیتون چقدر است؟انتخاب بهترین مرکز فروش عمده روغن زیتونزیتو مارکت، مرکز پخش عمده روغن زیتون اصل
فروش عمده روغن زیتون

از آنجا که تجارت روغن زیتون در ایران به صورت بسیار گسترده ای انجام می شود، فروش عمده روغن زیتون از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. چرا که صنایع مختلف از جمله صنایع غذا و دارو، صنایع آرایشی_بهداشتی و غیره برای تامین مواد اولیه خود، به دنبال خرید فله ای روغن زیتون هستند. این روغن، سرشار از ویتامین و ترکیبات مفیدی بوده که می توانند سلامت ما را تضمین کنند. پس طبیعی است که کاربرد بسیار زیادی چه در ایران و چه در کل جهان داشته باشد. اگر شما هم به دنبال مرکزی هستید که خرید و فروش عمده روغن زیتون را انجام دهد، ما به شما توصیه می کنیم تا حتما به مطالعه این مقاله از زیتو مارکت بپردازید تا هم با روغن زیتون و خواص کلی آن آشنا شوید و هم در مورد خرید عمده و فله ای این محصول، راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

آشنایی با خواص روغن زیتون

روغن های سرخ کردنی و انواع روغن های جامد که برای پختن غذا و خوراک های مختلف استفاده می شوند، دارای اسید های چرب اشباع شده و مضری هستند که در طولانی مدت موجب انسداد شریان ها و در نهایت، موجب ایجاد عارضه های قلبی و بسیاری از مشکلات جبران تاپذیر دیگر می شوند. البته، قبول داریم که برای تهیه انواع غذاها، نیاز به روغن است. اما شما می توانید برای این کار از روغن های گیاهی مانند روغن زیتون استفاده نمایید. این روغن علاوه بر خوش طعم کردن غذا، دارای خواص بسیاری می باشد که در ادامه به برخی از مهم ترین خواص روغن زیتون اشاره خواهیم کرد.

  • روغن زیتون دارای اسید های چرب غیر اشباع شده سالم است و استفاده از آن، موجب کاهش سطح LDL در بدن می شود و از بروز مشکلات قلبی_عروقی جلوگیری می کند.
  • روغن زیتون دارای آنتی اکسیدان بوده و از ابتلا به انواع سرطان ها جلوگیری می کند.
  • این روغن به درخشان شدن پوست و مو کمک بسیاری می کند و متخصصان تاکید دارند که از روغن زیتون برای جلوگیری از پیری زودرس پوست استفاده شود.
  • از دیگر خواص روغن زیتون، می توان به ضدالتهاب بودن آن اشاره کرد. این روغن را می توان هم به صورت خوراکی و هم به منظور ماساژ نقاط دردناک بدن استفاده نمود. مصرف روغن زیتون برای درمان التهابات مفاصلی و تسکین دردهای ناشی از این مشکل، بسیار مناسب است.
  • مصرف روغن زیتون به دلیل مواد مغذی بسیار خود همچون اومگا ۳ و اولئوکانتال، برای تقویت سلول های مغز مفید خواهد بود. بنابراین، توصیه می شود که حتما از روغن زیتون برای تهیه انواع سالاد و پخت وعده های غذایی خود و کودکانتان استفاده کنید تا از مشکلاتی همچون سکته مغزی، آلزایمر و غیره، در امان باشید.

آشنایی با خواص روغن زیتون

کاربرد روغن زیتون در صنایع مختلف

روغن زیتون به دلیل خواص خوبی که دارد، نه تنها در صنایع غذایی، بلکه در دیگر صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد روغن زیتون به شرح زیر است.

  • تهیه انواع سالاد
  • جایگزین روغن های جامد و سرخ کردنی برای پخت غذاها
  • از روغن زیتون به عنوان طعم دهنده و چاشنی غذا استفاده می شود.
  • پخت انواع شیرینی نان محلی و بیسکوییت های رژیمی
  • روغن مخصوص ماساژ بدن و مو به عنوان روغن تقویتی
  • تهیه انواع شامپو ها و لوسیون ها و لوازم آرایشی_بهداشتی

نحوه تشخیص روغن زیتون اصل

برای تشخیص روغن زیتون اصل، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • روغن زیتون اورجینال، باید در بطری های شیشه ای تیره رنگ نگهداری شوند تا کیفیت و تازگی خود را حفظ کنند.
  • بو و طعم روغن زیتون نباید زننده و خیلی تلخ به نظر برسد. بلکه باید عطر و طعمی همچون عطر علف و خود میوه زیتون را داشته باشد.
  • یکی از روش های تشخیص روغن زیتون اصل، توجه به تاریخ انقضا و برچسب اطلاعات روی بطری می باشد. حتما به این قضیه توجه داشته باشید که روغن زیتون در کجا و طی چه فرایندی تولید شده است.
  • از جایی خرید کنید که مطمعن هستید روغن زیتون درجه یک و اورجینالی را به فروش می رساند و در این مورد از آنها مشاوره بگیرید.
  • شاید جالب باشد بدانید که روغن زیتون اصل، کمی طعم فلفلی و تلخ دارد و هنگامی که چند قطره از آن را ببلعید، به سرفه خواهید افتاد. پس حتما این روش را برای تشخیص اصالت روغن زیتون خود انجام دهید.

 نحوه تشخیص روغن زیتون اصل

قیمت عمده روغن زیتون چقدر است؟

همانطور که گفته شد، روغن زیتون کاربرد های بسیار گسترده ای در صنایع مختلف دارد. در ایران نیز، تجارت روغن زیتون بسیار رایج بوده و حتی به کشور های همسایه نیز صادرات روغن زیتون انجام می شود. از این رو، تولید کنندگان، فروشندگان، رستورانداران و بازرگانان، باید این روغن گیاهی و ارزشمند را به طور عمده خریداری کنند. خرید عمده روغن زیتون می تواند به روش های مختلفی انجام شود. اما انتخاب بهترین روش خرید همچون خرید مستقیم از تولیدکنندگان و پخش کنندگان، می تواند در قیمت عمده روغن زیتون تاثیر گذار باشد و حاشیه سود بیشتری را برای خریداران به همراه بیاورد. همچنین، مقدار حجم محصولی که خریداری می کنید، تاریخ انقضای آن، نوع زیتون، بسته بندی روغن زیتون و غیره در قیمت این روغن، تاثیر فراوانی خواهند داشت.

انتخاب بهترین مرکز فروش عمده روغن زیتون

شاید انتخاب بهترین مرکز فروش عمده روغن زیتون کمی سخت و دشوار به نظر برسد. اما با تحقیق و جست و جوی کافی، می توان به آن دست یافت. برخی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب بهترین مرکز فروش عمده روغن زیتون به آن دقت نمایید، به شرح زیر است.

  • کیفیت محصولات این مرکز باید درجه یک و مرغوب باشند.
  • در مورد روغن زیتون اصل و خرید آن، شما را راهنمایی کند.
  • این مرکز باید روغن زیتون ها را در بسته بندی های استاندارد و شیشه ای عرضه نماید.
  • امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی یا وجود مشکل را برای مشتریان خود فراهم سازد.
  • قیمت مناسبی را به متقاضیان ارائه دهد.
  • امکان عرضه روغن زیتون در تعداد بسیار بالا و عمده را داشته باشد.

انتخاب بهترین مرکز فروش عمده روغن زیتون

زیتو مارکت، مرکز پخش عمده روغن زیتون اصل

خرید و فروش عمده روغن زیتون در هر مرکزی انجام نمی شود. بسیاری از فروشگاه ها، روغن زیتون را به صورت تک و خرد، جهت مصارف شخصی خانوار به فروش می رسانند. اما متقاضیانی که قصد تولید فرآورده ای از روغن زیتون را دارند یا در زمینه تجارت این روغن فعالیت می کنند، باید از مرکز پخش عمده روغن زیتون خرید خود را انجام دهند. مرکز زیتو مارکت، در زمینه فروش عمده روغن زیتون و انواع میوه زیتون فعالیت می کند. اگر به دنبال خرید روغن زیتون اصل هستید، مرکز ما بهترین گزینه برای شما است. این مجموعه، تمامی محصولات خود را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عرضه کرده و به شما در داشتن خریدی ایده آل و لذت بخش، کمک خواهد کرد. پس فرصت را از دست ندهید و برای استعلام قیمت روغن زیتون اصل و ثبت سفارش، با کارشناسان بخش فروش ما در تماس باشید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زی تو شما را به خرید بهترین انواع زیتون و فرآوره های آن،سیرترشی، رب انار و رب آلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.