مجموعه زی تو شما را به خرید بهترین انواع زیتون و فرآوره های آن،سیرترشی، رب انار و رب آلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سیر ترشی هفت ساله کهنه | بهترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین خواص سیر ترشی هفت ساله چیست؟نحوه تشخیص سیر ترشی هفت ساله واقعیقیمت سیر ترشی هفت ساله امروز چقدر است؟بررسی نکات مهم در خرید سیر ترشی هفت سالهزیتو مارکت، عرضه کننده برتر سیر ترشی هفت ساله کهنه
خرید سیر ترشی هفت ساله کهنه

سیر ترشی، یکی از چاشنی های پرطرفدار و خوش مزه در بین ایرانیان است. در این بین، خرید سیر ترشی هفت ساله به دلیل قدمت طولانی تر خود و طعم بی نظیری که دارد، گسترده تر بوده و از تقاضای بیشتری هم برخوردار می باشد. چرا که سیر ترشی از آن دسته فرآورده هایی است که هر چه از تولید آن بیشتر بگذرد و به عبارتی کهنه تر باشد، بهتر خواهد بود و طعم بهتری خواهد داشت. البته، باید توجه داشته باشید که سیر ترشی هفت ساله واقعی را خریداری کنید و این مهم، تنها با خرید از مراکز معتبر به انجام خواهد رسید. به همین منظور، در این مقاله از زیتو مارکت، قصد داریم که در این خصوص توضیحاتی را ارائه داده و شما را در خرید این محصول راهنمایی کنیم.

مهمترین خواص سیر ترشی هفت ساله چیست؟

سیر ترشی از خواص بسیاری برخوردار است و مصرف آن به عنوان چاشنی در کنار غذا، می تواند به بهبود عملکرد کلی سیستم ایمنی بدن کمک کند. در ادامه به بررسی مهمترین خواص سیر ترشی هفت ساله خواهیم پرداخت:

  • تصفیه کننده خون: یکی از مهمترین فواید سیر ترشی هفت ساله، تصفیه و پاکسازی خون از سموم و آلودگی ها است. از این رو، توصیه می شود تا مصرف سیر ترشی را در برنامه غذایی خود جای دهید.
  • هضم کننده سریع غذا: سیر ترشی هفت ساله در هضم سریعتر غذا بسیار موثر بوده و به طور کلی، فرایند هضم غذا را تنظیم و اصلاح می کند.
  • کاهش سطح کلسترول: مصرف سیر ترشی هفت ساله اصل، کمک بسیاری به کاهش سطح کلسترول خون (LDL) می کند و از بروز عارضه های قلبی_عروقی نیز جلوگیری خواهد کرد.
  • ضد سرطان: در سیر ترشی هفت ساله، مقدار زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد و این ترکیب، تاثیر بسزایی در جلوگیری از سرطانی شدن سلول های بدن خواهد داشت.
  • بهبود گردش خون: پتاسیم موجود در سیر ترشی، عملکرد گردش خون را بهبود بخشیده و موجب کاهش فشار خون نیز می شود.
  • کاهش قند خون: آنتی اکسیدان موجود در سیر ترشی هفت ساله، علاوه بر اینکه از سرطان جلوگیری می کند، موجب پیشگیری از ابتلا به قند خون و دیابت نوع ۲ نیز می شود. بنابراین، افرادی که قند خون بالایی دارند، باید میزان مصرف سیر ترشی هفت ساله را در رژیم غذایی خود افزایش دهند.
  • کاهش التهاب: سیر ترشی هفت ساله به عنوان قوی ترین ضدالتهاب نیز شناخته می شود و به بهبود التهابات کبدی، مفاصلی و غیره کمک می کند.
  • جلوگیری از ابتلا به آلزایمر: استفاده از سیر ترشی هفت ساله به تقویت سلول های مغزی کمک کرده و از افراد در مقابل ابتلا به فراموشی و آلزایمر محافظت خواهد کرد.

مهمترین خواص سیر ترشی هفت ساله چیست؟

نحوه تشخیص سیر ترشی هفت ساله واقعی

منظور از سیر ترشی هفت ساله این است که این چاشنی به مدت ۷ سال به صورت درب بسته در بطری و یا شیشه ای مخصوص نگهداری شود و پس از گذشت هفت سال، مورد مصرف قرار گیرد. بنابراین، برای خرید و تشخیص سیر ترشی هفت ساله واقعی باید به برخی از نکات زیر دقت کنید:

  • رنگ سیر ترشی هفت ساله اصل و اورجینال باید تیره و به رنگ قهوه ای یا بنفش باشد.
  • طعم سیر ترشی واقعی هفت ساله، شیرین است.
  • این سیر ترشی از بافتی نرم برخوردار بوده و سرکه و نمک موجود در شیشه، کاملا به خورد بافت سیر رفته است.
  • پوست سیر ترشی هفت ساله باید به راحتی و سریع کنده شود.
  • سیر ترشی هفت ساله، بوی تند و تیز سیر تازه را نداشته و تحت تاثیر سیر و نمک و گذشت زمان، کمی ملایم خواهد بود.

قیمت سیر ترشی هفت ساله امروز چقدر است؟

هر چه قدر کیفیت سیر ترشی بیشتر باشد و برای تولید این چاشنی از سیرهای مرغوبتر و سرکه ای با کیفیت استفاده شود، قیمت نهایی سیر ترشی نیز بالاتر خواهد رفت. همچنین، قدمت و انقضای تولید سیر ترشی نیز بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد. برای مثال؛ قیمت سیر ترشی هفت ساله به دلیل کهنگی و رسیدگی بیش از حد خود، در مقایسه با سیر ترشی های تازه تر، گرانتر خواهد بود. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیر ترشی هفت ساله اصل، می توان به نحوه بسته بندی، جنس بطری سیر ترشی (شیشه ای یا پلاستیکی)، مقدار و میزان خرید، چگونگی تولید سیر ترشی و مخلفات آن، نحوه خرید و غیره اشاره نمود.

قیمت سیر ترشی هفت ساله امروز چقدر است؟

بررسی نکات مهم در خرید سیر ترشی هفت ساله

خرید سیر ترشی را می توانید از مراکز متعددی انجام دهید. اما خرید سیر ترشی هفت ساله باید از فروشگاهی مخصوص و از تولیدکننده اصلی به انجام برسد. چرا که این نوع سیر ترشی باید اصل باشد و هیچگونه مواد افزودنی در فرایند تولید آن، استفاده نشود. سیر و سرکه استفاده شده در این چاشنی، مرغوب باشد و محفظه نگهداری آن از جنس خوبی برخوردار باشد. در شرایطی مناسب، استاندارد و پاکیزه نگهداری شود. اگر شما به عنوان فروشنده و یا صادر کننده این محصول و یا حتی مصرف کننده شخصی، قصد تهیه سیر ترشی هفت ساله را دارید، باید به این نکات گفته شده، دقت های لازم را داشته باشید.

زیتو مارکت، عرضه کننده برتر سیر ترشی هفت ساله کهنه

با تمام نکات گفته شده در مطالب بالاتر، دریافتید که سیر ترشی هفت ساله دارای چه خواصی است و در تهیه سیر ترشی هفت ساله، باید چه نکات و اصولی رعایت شود. خرید از تولید کننده سیر ترشی هفت ساله می تواند بهترین انتخاب باشد. چرا که شما خیالتان از بابت کیفیت این محصول آسوده خواهد بود و قیمت کمتری هم در قبال خرید سیر ترشی هفت ساله پرداخت خواهید کرد. اما یافتن پخش کننده مطمعن نیز کار چندان آسانی نمی باشد. اما نگران نباشید. زیتو مارکت، عرضه کننده برتر انواع سیر ترشی به خصوص سیر ترشی هفت ساله بوده و با سابقه درخشانی که در این زمینه دارد، تضمین می کند که تمامی محصولات خود را در بهترین کیفیت و با ارزانترین قیمت به شما ارئه نماید. شما می توانید برای خرید عمده این محصول و استعلام جدید ترین قیمت سیر ترشی ۱۴۰۲، به سایت ما مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زی تو شما را به خرید بهترین انواع زیتون و فرآوره های آن،سیرترشی، رب انار و رب آلوچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.